Proč se spotřebitelé na Blízkém východě odvracejí od amerických značek? Může za to podpora Izraele a snaha omezit tok peněz do USA
Globální nápojové giganty Coca-Cola a PepsiCo čelí rostoucímu tlaku v muslimských zemích, kde spotřebitelé bojkotují jejich a produkty a upřednostňují lokální značky nápojů. Tento trend je patrný zejména v Egyptě, Pákistánu a dalších zemích Blízkého východu, kde spotřebitelé vnímají americké značky jako symboly podpory Izraele v probíhajícím konfliktu v Gaze.
Globální nápojové giganty Coca-Cola a PepsiCo čelí rostoucímu tlaku v muslimských zemích, kde spotřebitelé bojkotují jejich a produkty a upřednostňují lokální značky nápojů. Tento trend je patrný zejména v Egyptě, Pákistánu a dalších zemích Blízkého východu, kde spotřebitelé vnímají americké značky jako symboly podpory Izraele v probíhajícím konfliktu v Gaze.