Miliardáři mají zaplatit boj s oteplováním. Chystá se jejich vysoké zdanění

Největší ekonomiky světa sdružené do skupiny G20 navrhují, aby byli nejbohatší lidé planety zatíženi vysokými daněmi v rámci boje s globálním oteplováním.

Největší ekonomiky světa sdružené do skupiny G20 navrhují, aby byli nejbohatší lidé planety zatíženi vysokými daněmi v rámci boje s globálním oteplováním.

Celý článek
0

BlackRock a Microsoft chtějí 30 miliard dolarů na vývoj infrastruktury pro umělou inteligenci

Závod o co nejrychlejší vývoj AI dostal nového silného účastníka: americké know-how, arabské peníze.

Závod o co nejrychlejší vývoj AI dostal nového silného účastníka: americké know-how, arabské peníze.

Celý článek
0

Ponorka smrti: Za katastrofou stojí arogance a zanedbání bezpečnosti

V pondělí 16. září 2024 začalo veřejné slyšení týkající se tragické imploze ponorky Titan společnosti OceanGate, při níž loni v červnu zahynulo pět lidí. Vyšetřování, které bude probíhat dva týdny, již odhalilo řadu znepokojivých skutečností o konstrukci a provozu ponorky.

V pondělí 16. září 2024 začalo veřejné slyšení týkající se tragické imploze ponorky Titan společnosti OceanGate, při níž loni v červnu zahynulo pět lidí. Vyšetřování, které bude probíhat dva týdny, již odhalilo řadu znepokojivých skutečností o konstrukci a provozu ponorky.

Celý článek
0

Zákazník na prvním místě

„Hledáme individuální řešení, abychom udrželi mobilitu současných, ale i nových klientů,“ říká jednatel Volkswagen Financial Services Vratislav Strašil

Zákazník na prvním místě
Vratislav Strašil | Archiv

V posledních letech se automobilky potýkaly s problémy, nových vozů byl nedostatek – nejprve kvůli pandemii a narušeným dodavatelským řetězcům, nyní vinou války na Ukrajině. Jak jste zajistili, aby firmy ani domácnosti nezůstaly bez automobilu?

Hledáme individuální řešení, abychom udrželi mobilitu současných, ale i nových klientů. To konkrétně například znamená, že nabízíme prodloužení běžící smlouvy všem klientům, aby měli zajištěnou vzpomínanou mobilitu, než se vyrobí nový vůz. Dále krátkodobě pronajímáme ojetá vozidla vrácená po operativním leasingu dosavadním i novým zákazníkům, abychom jim pomohli překonat toto složité období. Chápeme, že jsou zákazníci v této nelehké době více než kdy dříve citlivější na výši měsíční splátky, přišli jsme tedy s produktem Financování CHYTŘE, který zákazníkovi nastavením parametrů umožní dostat se na zvládnutelnou maximálně nízkou splátku. Snažíme se pomoci různými způsoby.

Velkou část vašeho byznysu tvoří firmy, které pořizují více vozů. Jak reagují na nedostatek nových aut?

Firmy také velmi často prodlužují stávající smlouvy, což je dozvukem covidové doby, kdy mnoho společností muselo pracovat s nejistotou, co bude dál. V současné době jsou klienti velmi variabilní při výběru konkrétní značky. Firmy se také zamýšlejí, nakolik je složení jejich vozového parku ekonomické a zda se neuchýlit k jeho redukci nebo rekompozici.

Samozřejmě i my reagujeme na novou situaci na trhu a vyšli jsme vstříc našim klientům při podpoře jejich mobility například i tím, že nyní nabízíme operativní leasing či úvěr na pořízení firemních vozů všech značek dostupných na českém trhu. Klientům tak poskytujeme komplexní řešení jejich firemního vozového parku bez ohledu na to, zda vozy spadají pod koncern Volkswagen. Rozšíření nabídky financovaných značek je odpovědí na mobilní potřeby firemních klientů, od malých a středních firem financujících například jen dva vozy až po nadnárodní společnosti s flotilami se stovkami automobilů.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit