Rána pro Zuckerberga. Metě hrozí kvůli reklamám obří pokuta

Sociální sítě Facebook, Instagram a Threads daly svým uživatelům na výběr. Buď povolíte personalizované reklamy, nebo zaplatíte měsíční poplatek a budete mít od reklam klid. Podle Evropské komise je to ale nepřijatelné a společnosti Meta hrozí pokutou.

Sociální sítě Facebook, Instagram a Threads daly svým uživatelům na výběr. Buď povolíte personalizované reklamy, nebo zaplatíte měsíční poplatek a budete mít od reklam klid. Podle Evropské komise je to ale nepřijatelné a společnosti Meta hrozí pokutou.

Celý článek
0

Komentář: Potvrzení i na špejli od jitrnice. EU se zřejmě rozhodla firmy regulacemi zlikvidovat

Různých ukazatelů a hodnocení budou vyžadovány od firem stovky a většina z nich to sama nezvládne. Poradenské firmy se již těší na byznys, který firmy připraví o obrovské sumy použitelné nejen na mzdy, ale především na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti.

Různých ukazatelů a hodnocení budou vyžadovány od firem stovky a většina z nich to sama nezvládne. Poradenské firmy se již těší na byznys, který firmy připraví o obrovské sumy použitelné nejen na mzdy, ale především na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti.

Celý článek
0

Čeští vědci vyvíjí speciální mikroskopy, které by mohly pomoci porazit rakovinu

Světelné mikroskopy brněnské společnosti Telight umožňují zkoumat i živé organismy. „Můžeme tak dobře studovat, jaký vliv mají rakovinné organismy na ostatní buňky, jak se pohybují nebo jak svou hmotu při pohybu přelévají,“ vysvětluje ředitel firmy Petr Jaroš.

Světelné mikroskopy brněnské společnosti Telight umožňují zkoumat i živé organismy. „Můžeme tak dobře studovat, jaký vliv mají rakovinné organismy na ostatní buňky, jak se pohybují nebo jak svou hmotu při pohybu přelévají,“ vysvětluje ředitel firmy Petr Jaroš.

Celý článek
0

Vybudovali úspěšnou síť dealerství Volva s miliardovými obraty. Teď se mění na Cardion Cars s logem od Najbrta

Za patnáct let se Karlu Stolejdovi s Martinem Veselým podařilo vybudovat čtyři úspěšná dealerství značky Volvo v Praze a Brně. Symbolicky, k půlkulatému výročí působení na českém trhu, se nyní síť poboček Auto Průhonice, Auto Dejvice, Auto Stodůlky a Auto Cardion slučuje pod jednotný brand s názvem Cardion Cars.

Vybudovali úspěšnou síť dealerství Volva s miliardovými obraty. Teď se mění na Cardion Cars s logem od Najbrta
Karel Stolejda a Martin Veselý | Cardion Cars

Na rebrandingu společnost spolupracovala se Studiem Najbrt Aleše Najbrta. Uznávaný grafický designér vytvořil zcela nové logo, které firmu posouvá zase o kus dál do budoucnosti.

„Po patnácti letech jsme se rozhodli, že je na čase dát tomu všemu v rámci Volva jednu střechu a otevřeně a hrdě na první dobrou říkat, že všechny ty autosalony patří k sobě se stejnými službami, chováním a vším, co je toho součástí,“ říká Veselý.

„U Jaguaru a Land Roveru se nám to povedlo se značkou Albion Cars, kterou máme v Praze i Brně. Takže máme odzkoušené, že ten proces funguje. A chceme ho přenést na Volvo, které máme na čtyřech pobočkách také v Praze a Brně,“ dodává.

Skupina dealerství kromě značky Volvo, jíž jsou největším dealerem na českém trhu, má ve svém portfoliu i značky Jaguar a Land Rover (Albion Cars) a nově také MG (Orbion Cars). Aktuálně společnost zaměstnává 370 lidí, ročně prodá více než 3 500 vozů a její roční obrat představuje tři miliardy korun.

Rebranding podle zakladatelů pomůže zákazníkům zorientovat se v tom, že všechny čtyři pobočky spadají pod jednu firmu a mohou zde očekávat stejnou kvalitu nadstandardních služeb.

„Dlouhodobě se soustředíme na to, aby služby na našich pobočkách byly maximálně osobní. To je naše krédo. Po letech jsme si uvědomili, že jsme založili čtyři úspěšná dealerství, která ale nemají společnou identitu a zákazníci se v tom trochu ztrácejí. Je pro nás důležité, aby klient věděl, že všechna dealerství patří do jedné skupiny s jednou filosofií,“ vysvětluje Stolejda.

A proč právě Cardion? Stolejda s Veselým mají ve svém brněnském dealerství aut spoluinvestory, jimiž jsou Iva a Vít Nekudovi. Ti mají firmu zaměřenou na kardiochirurgii a neurochirurgii, která se jmenuje Cardion. Protože značka v moravské metropoli výborně fungovala, dali ji do názvu tamější pobočky. A nyní se propsala i do názvu celé sítě dealerství.

Cardion Cars ukázalo logo a vizuální identitu

+1

„Doteď jsme pracovali s logy, která byla trochu poplatná době, kdy vznikla. Doba se ale změnila, je víc digitální, moderní a minimalistická. A právě taková loga nám vymyslel Aleš Najbrt. Navíc oblouky, které v logu tvoří písmena A a C jako Albion a Cardion, při spojení vytvoří i O jako Orbion. Když se dva oblouky prolnou, vytvářejí srdce, což odráží, že pro nás jde o srdeční záležitost a srdcaři jsme jak my, tak naši klienti. Je to zkrátka od pana Najbrta moc dobře vymyšlené,“ popisuje nová loga a logiku za nimi Stolejda.

Součástí služeb, které bude společnost Cardion Cars svým klientům i nadále nabízet, zůstává také portál a aplikace Volvista, které se v průběhu času staly svébytnou platformou pro fanoušky a zákazníky značky Volvo.

„Jde o náš server a inzertní portál zaměřený na ojeté vozy a aplikaci, které si kolem sebe vybudovaly početnou komunitu. Tak jako doposud Volvista ve finále dovedl lidi na naše jednotlivé pobočky, tak odteď budou veškeré služby Volvisty dostupné na všech pobočkách Cardion Cars. Věříme, že to také povede ke zpřehlednění,“ uzavírá Stolejda.