Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

UEFA Žampionšip

Zápas týmu okresního přeboru s manšaftem z Champions League vypadal na jasný výsledek

UEFA Žampionšip
ilustrační foto | Archiv

Překvapivě si však amatérští hráči odnesli rychlé vítězství poté, co mnohem silnější soupeř uznal, že nemá šanci na úspěch, a s trenýrkami na půl žerdi opustil dlouho před závěrečným hvizdem hřiště. 

Tím silnějším týmem je míněna fotbalová asociace UEFA, tím slabším zase jistý výrobce mražené pizzy z německého Gießenu, který svou žampionovou pizzu nazval Champignons League, tedy Žampionová liga, což je samozřejmě narážka na Ligu mistrů, Champions League.

UEFA pizzerii nejdřív pohrozila žalobou, brzy však ukázala překvapivou sebereflexi. Té korporace v podobném postavení obvykle nejsou schopny a rády vyvolávají zdlouhavé a ostře sledované spory, v nichž si nakonec s železnou pravidelností veškeré sympatie veřejnosti získá slabší hráč. Bafuňářům v UEFA to zjevně došlo, a tak z právních hrozeb rychle vycouvali a všechno svedli na jakéhosi „příliš horlivého místního agenta ochranných známek“.