Zdravotnictví v propasti. „Už dochází čas. Chce to privátní pojištění a zavřít část nemocnic,“ říká respektovaný lékař

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Celý článek
0

Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Že sociální sítě ovládá progresivní levice? Nesmysl, velká část influencerů je pravicová

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Celý článek
0

Týden v médiích XI

Týden v médiích XI
Daniel Köppl zakládal časopisy Marketing & Media a Marketing Sales Media, pak řídil mediální dům Empresa Media Jaromíra Soukupa. | Profimedia.cz

Investice do reklamy a marketingu stouply o čtyři procenta

Investice do reklamy a marketingu loni vzrostly o pět miliard na 129,7 miliardy korun. Letos by měly vzrůst o pět procent na 136 miliard korun. Predikovaný nárůst investic do reklamy je v meziročním srovnání sice vyšší než loňská čtyři procenta, ale přesto se očekávalo výraznější navýšení. Situa­ci zkomplikovala mimo jiné válka na Ukrajině a ekonomická a energetická krize, uvedla to Asociace komunikačních agentur (AKA).

Zhruba šedesát procent z celkových investic tvoří výdaje na reklamu v médiích. Ceníková hodnota mediální reklamy se loni zvýšila o dvanáct miliard na 125,7 miliardy. Skutečné výdaje na reklamu jsou ale zhruba o třetinu nižší, tedy okolo osmdesáti miliard. Zbylých čtyřicet procent investic tvoří nemediál­ní aktivity, tedy marketingové akce, mobilní a online podpora prodeje či interní komunikace. 

Radní určili finalisty volby šéfa ČT

O post generálního ředitele České televize na léta 2023 až 2029 se utkají – v abecedním pořadí – současný šéf ČT Petr Dvořák, manažer Pavel Hřídel, bývalý šéf TV Prima Martin Konrád, ředitel brněnského studia ČT Jan Souček a televizní producent Jan Štern. Nepostoupili tak Ondřej Cón, Jiří František Potužník a Ondřej Vrbík. Pětici finalistů minulou středu určila Rada České televize, a to tajným hlasováním ve dvou kolech. Z prvního kola postoupili Konrád, Souček (oba čtrnáct hlasů) a Dvořák (dvanáct hlasů), z druhého Hřídel a Štern (po devíti hlasech). V obou kolech hlasovalo všech patnáct radních.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit