Zdravotnictví v propasti. „Chce to privátní pojištění a zavřít část nemocnic,“ říká respektovaný lékař

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Dražší přístroje, sofistikovanější vyšetření a zvyšující se personální náklady. To vše povede k dalšímu tlaku na zdravotní systém, který už ale dnes mele z posledního. Podle respektovaného neurochirurga Davida Netuky je nutné, aby už politici konečně dospěli k zásadnímu řešení. „A to co nejdříve,“ zdůrazňuje lékař.

Celý článek
0

Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Že sociální sítě ovládá progresivní levice? Nesmysl, velká část influencerů je pravicová

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Většina mladých lidí nečerpá informace z tradičních médií, nýbrž od influencerů na sociálních sítích. Značnou pozornost přitom získávají konzervativně zaměření influenceři. Vyplývá to z aktuálního výzkumu, podle nějž tak byla vyvrácena domněnka, že sociální sítě nadržují progresivistům.

Celý článek
0

Telešmejdi to zase zkoušejí

Přibývá „supervýhodných“ nabídek produktů a služeb poskytovaných po telefonu

Telešmejdi to zase zkoušejí
Od července budou call centra moci volat pouze těm, kteří o to budou mít zájem a nechají se zapsat do takzvaného účastnického seznamu. | Shutterstock.com

Ani zvýšený společenský a mediální zájem neodrazuje soukromá call centra od telefonních nabídek pochybných produktů a služeb. Využívají toho, že nový zákon, který má s nepoctivými manipulacemi tohoto druhu skoncovat, začne naplno platit až v červenci.

„Dobrý den, tady pracovnice klientského centra. Musím vás informovat o důležitých změnách ve vašich pojistných smlouvách. Máte na mě chvilku času? Jedná se o velmi zásadní sdělení.“ Tak začíná telefonický hovor, který si vyslechl redaktor Hrotu koncem ledna na svém soukromém telefonním čísle. Operátorka zdůrazňuje slova „důležité“ a „zásadní“, celkově její projev vyznívá natolik dramaticky, že mu posluchač věnuje pozornost.

Po chvíli ovšem vyjde najevo, že informace je natolik „významného charakteru“, že ji nelze sdělit po telefonu. „Domluvím vám osobní setkání s naším poradcem, který s vámi provede veškeré změny. Jinak to nejde,“ říká žena. Teprve v tu chvíli se dostane ke slovu rozum – volaný si totiž při plánování setkání uvědomí, že přece žádné pojistné smlouvy nemá, a toto operátorce sdělí. „Hm, tak nashle,“ řekne žena z call centra a zavěsí.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit