Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Telešmejdi to zase zkoušejí

Přibývá „supervýhodných“ nabídek produktů a služeb poskytovaných po telefonu

Telešmejdi to zase zkoušejí
Od července budou call centra moci volat pouze těm, kteří o to budou mít zájem a nechají se zapsat do takzvaného účastnického seznamu. | Shutterstock.com

Ani zvýšený společenský a mediální zájem neodrazuje soukromá call centra od telefonních nabídek pochybných produktů a služeb. Využívají toho, že nový zákon, který má s nepoctivými manipulacemi tohoto druhu skoncovat, začne naplno platit až v červenci.

„Dobrý den, tady pracovnice klientského centra. Musím vás informovat o důležitých změnách ve vašich pojistných smlouvách. Máte na mě chvilku času? Jedná se o velmi zásadní sdělení.“ Tak začíná telefonický hovor, který si vyslechl redaktor Hrotu koncem ledna na svém soukromém telefonním čísle. Operátorka zdůrazňuje slova „důležité“ a „zásadní“, celkově její projev vyznívá natolik dramaticky, že mu posluchač věnuje pozornost.

Po chvíli ovšem vyjde najevo, že informace je natolik „významného charakteru“, že ji nelze sdělit po telefonu. „Domluvím vám osobní setkání s naším poradcem, který s vámi provede veškeré změny. Jinak to nejde,“ říká žena. Teprve v tu chvíli se dostane ke slovu rozum – volaný si totiž při plánování setkání uvědomí, že přece žádné pojistné smlouvy nemá, a toto operátorce sdělí. „Hm, tak nashle,“ řekne žena z call centra a zavěsí.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit