Ukrajinský ministr pod palbou kritiky. Před další zimou zanedbal decentralizaci energetiky

Ukrajinskému ministrovi energetiky Germanu Galuščenkovi je vyčítáno, že podcenil decentralizaci energetických zdrojů. Zemi hrozí, že bude mít během zimy problémy s dodávkami elektřiny.

Ukrajinskému ministrovi energetiky Germanu Galuščenkovi je vyčítáno, že podcenil decentralizaci energetických zdrojů. Zemi hrozí, že bude mít během zimy problémy s dodávkami elektřiny.

Celý článek
0

„Pojďte makat rukama.“ Influenceři se nadchli pro manuální práci, Češi nad ní ohrnují nos

Opravit nebo něco vytvořit vlastníma rukama? Američtí influenceři podle nové módní vlny objevili kouzlo manuálních a technických prací, které začali popularizovat mezi dětmi a mládeží. V rozsáhlém průzkumu se mladí lidé i rodiče vyjádřili, že takové profese mohou být stabilní a kreativní. Významnou roli v tomto posunu hrají sociální sítě.

Opravit nebo něco vytvořit vlastníma rukama? Američtí influenceři podle nové módní vlny objevili kouzlo manuálních a technických prací, které začali popularizovat mezi dětmi a mládeží. V rozsáhlém průzkumu se mladí lidé i rodiče vyjádřili, že takové profese mohou být stabilní a kreativní. Významnou roli v tomto posunu hrají sociální sítě.

Celý článek
0

Dívka z generace Z si stěžovala na zacpané ucho. Matka v něm objevila zapomenutá antidepresiva

Běžné čištění uší proměnilo mladou Abby Hoffman v hvězdu sociálních sítí. Když při hygienické proceduře nedokázala vložit vatovou tyčinku do ucha, propadla panice. Přivolaná matka následně v uchu objevila pilulku antidepresiva. Abby o své zkušenosti ihned referovala na sociálních sítích, kde našla vlnu solidarity od svých vrstevníků.

Běžné čištění uší proměnilo mladou Abby Hoffman v hvězdu sociálních sítí. Když při hygienické proceduře nedokázala vložit vatovou tyčinku do ucha, propadla panice. Přivolaná matka následně v uchu objevila pilulku antidepresiva. Abby o své zkušenosti ihned referovala na sociálních sítích, kde našla vlnu solidarity od svých vrstevníků.

Celý článek
0

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

Mohlo by se zdát, že je v době krize rozumné šetřit s penězi, ale není to právě okamžik, kdy mohou živnostníci a firmy najít nové zákazníky, zvýšit obraty a vyhrát nad konkurencí? 

Růst prodejů i v době krize? I to je možné, stačí vědět jak na to

Ostatně toho si byl již v první polovině minulého století vědom světoznámý průmyslník Henry Ford, který pronesl památnou větu: „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ A jak dokládají výzkumy, investovat v krizi se vyplatí i dnes.

Pozitivních přínosů inzerce si je vědom i Jakub Havlín, marketingový manažer Hájek Pet Food, prémiového dovozce krmiv pro psy. Opakovaně proto od loňského léta využívá nabídky Plakátov.cz, e-shopu s billboardy. A to pro propagaci svého e-shopu Topkrmiva.cz

„Chtěl jsem zvýšit povědomí o našich produktech, tak jsem se rozhodl inzerovat na venkovních plochách. Se službami Plakátova jsem byl nadmíru spokojen a výsledkem byly v období během kampaně a po ní o 15 procent zvýšené prodeje,“ vysvětluje důvody Jakub Havlín. Kýžený efekt mu přinesla hned první, dva měsíce trvající kampaň. Využil v ní sedmnáct venkovních reklamních ploch.

 

Výhodou reklamy na billboardech a dalších venkovních plochách je její jednoduchá a rychlá realizace s minimálními náklady. Přitom neunikne pozornosti téměř žádného potencionálního zákazníka, ať již se pohybuje pěšky, autem nebo třeba veřejnou dopravou.

„Pro inzerci na billboardech stačí každému grafika, s níž umíme zákazníkovi v případě jeho zájmu pomoct, stejně jako s kreativním nápadem. Pak už si jen vybere lokalitu a konkrétní plochy, období kampaně a případně částku, jakou do nich chce nebo může investovat. Námi uváděné ceny jsou již konečné, včetně tisku a výlepu,“ nastiňuje jednoduchost Ferdinand Kraus, šéf Plakátova, s tím, že zákazník může inzercí cílit i lokálně podle místa podnikání.