Rázný a úspěšný start. Partners Banka má už přes 70 tisíc klientů, na účtech leží přes 28 miliard

Pouhých šest měsíců od oficiálního spuštění překročila Partners Banka hranici 70 tisíc klientů. Zájem veřejnosti o službu nové bankovní instituce je nebývalý - každý týden se otevře přes 1300 nových účtů.

Rázný a úspěšný start. Partners Banka má už přes 70 tisíc klientů, na účtech leží přes 28 miliard
K úspěchu banky pravděpodobně přispěla i chytlavá reklama, v níž účinkuje písničkář Pokáč. | Partners Banka (publikováno se svolením)

„Aktuálně naše služby využívá už více než 70 tisíc klientů a podíl aktivních klientů stále roste. Každý týden otevře zhruba 1300 účtů. Unikátní prémiové balíčky již používá 22 tisíc klientů. Dětských účtů, u kterých se aktuálně spouští také spořicí účet, bylo doposud otevřeno zhruba 2700. V srpnu banka poprvé překonala 1 milion transakcí,“ informovala Tereza Píchalová, tisková mluvčí skupiny Partners.

V současné době nabízí svým klientům možnost připojit si účty jiných bank přes aplikaci Partners, a to v rámci služeb PSD2. Zatím jsou tyto účty k dispozici jen k pasivnímu náhledu, ale banka plánuje v blízké době zavést i možnost provádět z nich platby. 

„Počítáme s tím, že brzy zprostředkujeme také zadávání plateb z účtů jiných bank v naší aplikaci, i když se jedná o proces, kterému banky obecně příliš nefandí a umožňují ho nejednotně a minimálně. My ale podporujeme možnost spravovat všechny finance v jedné apce a chceme ji našim klientům co nejvíce zprostředkovat. Navíc věřím, že výhledově celou tuto otevřenost ještě dále posune připravovaná směrnice FIDA, která k účtům přidá také úvěry, investice a další služby,“ sdělil Petr Borkovec, spoluzakladatel finanční skupiny Partners. Zájem o tuto novinku byl prý značný a během jednoho dne se napojilo téměř tisíc účtů z jiných bank.  

V oblasti klientských statistik se Partners Banka může pochlubit 70 tisíci klienty a téměř 28 miliardami korun uložených na účtech. K tomu banka týdně realizuje zhruba 160 tisíc karetních transakcí v hodnotě 100 milionů korun, a to díky 120 tisícům aktivních karet. Mezi její unikátní produkty patří balíčky Pro jednoho, Pro dva a Pro rodinu, které umožňují sdílení účtů a zároveň nabízejí různé možnosti správy financí. Například sdílený účet v balíčku Pro dva využívá již přes 5500 dvojic, zatímco rodinné balíčky, včetně dětských spořicích účtů, si sjednalo téměř 11 tisíc rodin.

Banka nedávno zavedla dětský spořicí účet, který umožňuje dětem vytvářet tzv. spořicí obálky s konkrétními cíli, na které šetří. Rodiče tak mohou s dětmi aktivně pracovat na finančním vzdělávání, což je v souladu s celkovou strategií banky, zaměřenou na podporu finanční gramotnosti. Tomuto tématu se věnujeme v říjnovém vydání magazínu Hrot.

Kromě toho banka plánuje rozšířit své služby o spotřebitelské úvěry a hypotéky, přičemž do budoucna se zaměřuje také na zavedení multiměnových kont.

S dalšími inovacemi, jako je možnost založení vedlejších běžných účtů zdarma nebo vydání až 99 virtuálních platebních karet, Partners Banka pokračuje ve své vizi stát se významným hráčem na trhu bankovních služeb, s cílem získat do deseti let až 1 milion klientů a dosáhnout bilanční sumy 150 miliard korun. V rámci další expanze produktového portfolia banka od začátku roku 2025 spustí spotřebitelské úvěry a hypotéky pro veřejnost.