Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Od obchoďáku k hotelům

Olomoucký developer a vládce skupiny Redstone Richard Morávek postaví v Olomouci a Pardubicích za stovky milionů korun hotely Marriott

Od obchoďáku k hotelům
„Je to pro nás vstup do nového odvětví. A jako vždy se obklopíme lidmi, kteří to umí dělat,“ říká nový hoteliér Richard Morávek. | foto Tomáš Novák, týdeník Hrot

Zatím je znám hlavně jako autor a majitel úspěšného obchodního centra Šantovka v srdci Olomouce, developer řady bytových i kancelářských projektů, ale také třeba jako dávný spolupracovník Tomáše Pitra a Františka Mrázka.

Teď se nenápadný investor a developer z Hané Richard Morávek vrhá do nové oblasti – hotelnictví. Ve svých vlajkových projektech chystá dva velké hotely a od minulého týdne už ví, pod jakou značkou budou fungovat. Morávek se domluvil s přední světovou hotelovou sítí Marriott. Společně, na základě franšízové smlouvy, otevřou koncept čtyřhvězdičkových zařízení Marriott AC Hotel.

„Marriott je nejrychleji rostoucí hotelová síť na světě, má největší věrnostní program a současně nám nabídla nejlepší podmínky. Zároveň se nám líbil koncept a její design. Ten ideálně kombinuje luxusní a lifestylový hotel pro manažery, mladé lidi i rodiny,“ vysvětluje Morávek, proč nakonec pro své první hotelové krůčky vybral osvědčený americký brand a jeho podznačku AC Hotel, která v Česku zatím nepůsobí. Nejbližší je třeba v Bratislavě nebo v Polsku.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit