Komentář: Banky v Česku dobře vydělávají. Máme je víc zdanit?

Při pohledu na ziskovost českých bank se vždy vyrojí nápady na jejich vyšší zdanění. Například maďarské banky vydělávají ještě víc než české, a to je Orbán daní jak o život. Je to ale něco za něco.

Při pohledu na ziskovost českých bank se vždy vyrojí nápady na jejich vyšší zdanění. Například maďarské banky vydělávají ještě víc než české, a to je Orbán daní jak o život. Je to ale něco za něco.

Celý článek
0

Škodovka představila nové plně elektrické SUV. Elroq slibuje dojezd 560 kilometrů a zná i ChatGPT

Umělá inteligence umožňuje digitální asistentce Lauře kromě ovládání infotainmentu, navigace a klimatizace také odpovídat na obecné otázky.

Umělá inteligence umožňuje digitální asistentce Lauře kromě ovládání infotainmentu, navigace a klimatizace také odpovídat na obecné otázky.

Celý článek
0

Zlatý důl jménem umělá inteligence. AI startupy vydělávají rychleji než jejich předchůdci

Údaje platební firmy Stripe ukazují, že společnosti zabývající se umělou inteligencí dosahují multimilionových příjmů nebývalým tempem.

Údaje platební firmy Stripe ukazují, že společnosti zabývající se umělou inteligencí dosahují multimilionových příjmů nebývalým tempem.

Celý článek
0

Méně cukru. Více možností

Víme, že nadbytek cukru není pro nikoho dobrý. Také víme, že lidé chtějí volbu. Proto i nadále upřednostňujeme snižování obsahu cukru v našich nápojích a investujeme do inovace sladidel.  

Méně cukru. Více možností
foto © The Coca-Cola Company

Díky tomu pomáháme zákazníkům snížit příjem cukru a přitom si užívat skvělou chuť našich nápojů. Snižujeme obsah cukru v našich recepturách, zavádíme nové nápoje s nízkým obsahem cukru nebo bez cukru a nabízíme i malá balení pro kontrolu velikosti porcí.

K výběru nápojů s nízkým obsahem cukru či zcela bez cukru se snažíme naše zákazníky motivovat také prostřednictvím naší marketingové komunikace. V současné době tvoří 45 procent celkového objemu naší nabídky v Evropě nízkokalorické nebo nekalorické nápoje a naším cílem je dosáhnout 50procentního podílu do roku 2025. I v České republice neustále obohacujeme nabídku nízkokalorických a nekalorických nápojů, jako jsou například vody Natura, Kinley Tonic Zero či ledové čaje FuzeTea bez cukru. 

Společně s našimi kolegy z UNESDA Soft Drinks Europe jsme dosáhli celkového snížení průměrného přidaného cukru od roku 2000 o 28,6 procenta.