Hrotcast: Fialova vláda doma zahájila třídní boj. V Bruselu kritizuje to, s čím sama souhlasila

Může se Česko skutečně do roku 2040 posunout mezi deset nejsilnějších ekonomik EU, nebo jde pouze o naivní přání vlády premiéra Petra Fialy a jejího nového ministra průmyslu Lukáše Vlčka? O tom – i řadě dalších aktuálních témat – se dozvíte v novém Hrotcastu s Markétou Malou a Pavlem Štruncem.

Může se Česko skutečně do roku 2040 posunout mezi deset nejsilnějších ekonomik EU, nebo jde pouze o naivní přání vlády premiéra Petra Fialy a jejího nového ministra průmyslu Lukáše Vlčka? O tom – i řadě dalších aktuálních témat – se dozvíte v novém Hrotcastu s Markétou Malou a Pavlem Štruncem.

Celý článek
0

Analýza: Pro ekonomiku Česka i EU by bylo výhodnější vítězství Harrisové

Pro evropskou i českou ekonomiku by bylo výhodnější, kdyby v listopadových amerických prezidentských volbách zvítězila demokratka Kamala Harrisová. Naopak držitelé amerických akcií by vydělali na výhře republikána Donalda Trumpa. Vyplývá to z analýzy, kterou dnes představili analytici společnosti Cyrrus. Průzkumy naznačují, že souboj o Bílý dům bude letos vyrovnaný.

Pro evropskou i českou ekonomiku by bylo výhodnější, kdyby v listopadových amerických prezidentských volbách zvítězila demokratka Kamala Harrisová. Naopak držitelé amerických akcií by vydělali na výhře republikána Donalda Trumpa. Vyplývá to z analýzy, kterou dnes představili analytici společnosti Cyrrus. Průzkumy naznačují, že souboj o Bílý dům bude letos vyrovnaný.

Celý článek
0

Od bitů ke qubitům: Putování do nitra kvantového počítače

V jádru každého kvantového počítače se nachází kvantový procesor, jehož technologická konstrukce se výrazně odlišuje od klasických procesorů využívaných ve standardních počítačích.

V jádru každého kvantového počítače se nachází kvantový procesor, jehož technologická konstrukce se výrazně odlišuje od klasických procesorů využívaných ve standardních počítačích.

Celý článek
0

Kdo si hraje…

Výrobci hraček stále častěji cílí na dospělé

Kdo si hraje…
ilustrační foto | Archiv

Poté, co lidi 18+ za novou cílovou skupinu svých produktů označil hračkářský gigant Hasbro, se ke stejnému kroku v polovině listopadu uchýlila rovněž dánská firma Lego. Mění kvůli tomu i komunikační strategii. Na propagačních materiálech se proto nově kromě hrajících si dětí objevují dospělí budující náročné, propracované stavby.

Globální slogan zní „Dospělí vítáni“. Kampaň staví na faktu, že spousta lidí je z práce psychicky unavená, přepracovaná, deprimovaná a stavění z kostiček pomáhá tento každodenní tlak překonat.

Podle průzkumu Lego Play Well Report mají Lego rádi i Češi. Celkem devatenáct procent dospělých Čechů tráví už teď čas hraním si s kostkami a tato čísla se podle prodejů stavebnic neustále zvyšují. Česká pobočka Lega prozradila, že třicet procent jejích prodejů tvoří segment pro dospělé. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit