Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Kdo si hraje…

Výrobci hraček stále častěji cílí na dospělé

Kdo si hraje…
ilustrační foto | Archiv

Poté, co lidi 18+ za novou cílovou skupinu svých produktů označil hračkářský gigant Hasbro, se ke stejnému kroku v polovině listopadu uchýlila rovněž dánská firma Lego. Mění kvůli tomu i komunikační strategii. Na propagačních materiálech se proto nově kromě hrajících si dětí objevují dospělí budující náročné, propracované stavby.

Globální slogan zní „Dospělí vítáni“. Kampaň staví na faktu, že spousta lidí je z práce psychicky unavená, přepracovaná, deprimovaná a stavění z kostiček pomáhá tento každodenní tlak překonat.

Podle průzkumu Lego Play Well Report mají Lego rádi i Češi. Celkem devatenáct procent dospělých Čechů tráví už teď čas hraním si s kostkami a tato čísla se podle prodejů stavebnic neustále zvyšují. Česká pobočka Lega prozradila, že třicet procent jejích prodejů tvoří segment pro dospělé. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit