Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Kdo je Joshua Schulman: Nový kapitán luxusní lodi Burberry

V bouřlivých vodách módního průmyslu se britská ikonická módní značka Burberry rozhodla pro změnu kurzu. Joshua Schulman, veterán luxusního odvětví s více než třemi dekádami zkušeností, se ujímá kormidla jako nový generální ředitel společnosti.

Kdo je Joshua Schulman: Nový kapitán luxusní lodi Burberry
ikonický design a barvy Burberry | foto: Shutterstock.com

Schulman, 52letý rodák z Los Angeles, disponuje impozantním pracovním portfoliem. Své vzdělání získal na prestižní New York University a Parsons School of Design, což mu poskytlo pevný základ pro jeho budoucí kariéru v módním světě.

Jeho profesní dráha je lemována zvučnými jmény luxusního módního průmyslu. Schulman vedl značky jako Michael Kors, Coach a Jimmy Choo, přičemž každé z těchto angažmá přineslo značce nový vítr do plachet. Zejména jeho působení v Coach je spojováno s úspěšným oživením této značky.

Schulman nastupuje do Burberry v kritickém okamžiku. Společnost čelí klesající poptávce po zboží, zejména na klíčovém čínském trhu. V prvním kvartálu roku 2024 totiž Burberry zaznamenala pokles tžeb o 21%. Jeho úkolem bude nejen přivést firmu zpátky do hledáčku spotřebitelů, ale také implementovat novou obchodní a marketingovou strategii.

S ročním základním platem přesahujícím 35 milionů korun bez bonusů bude Schulman pověřen několika klíčovými úkoly. Mezi ně patří snižování nákladů, rebalancování produktového portfolia směrem k oblečení pro každodenní nošení a přepracování marketingové strategie.

Schulman ve svém prohlášení zdůraznil původní poslání Burberry - chránit lidi před nepřízní počasí. Toto dědictví považuje za aktuálnější než kdy jindy, což naznačuje možný směr, kterým by mohl značku vést.