Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Kdo je Joshua Schulman: Nový kapitán luxusní lodi Burberry

V bouřlivých vodách módního průmyslu se britská ikonická módní značka Burberry rozhodla pro změnu kurzu. Joshua Schulman, veterán luxusního odvětví s více než třemi dekádami zkušeností, se ujímá kormidla jako nový generální ředitel společnosti.

Kdo je Joshua Schulman: Nový kapitán luxusní lodi Burberry
ikonický design a barvy Burberry | foto: Shutterstock.com

Schulman, 52letý rodák z Los Angeles, disponuje impozantním pracovním portfoliem. Své vzdělání získal na prestižní New York University a Parsons School of Design, což mu poskytlo pevný základ pro jeho budoucí kariéru v módním světě.

Jeho profesní dráha je lemována zvučnými jmény luxusního módního průmyslu. Schulman vedl značky jako Michael Kors, Coach a Jimmy Choo, přičemž každé z těchto angažmá přineslo značce nový vítr do plachet. Zejména jeho působení v Coach je spojováno s úspěšným oživením této značky.

Schulman nastupuje do Burberry v kritickém okamžiku. Společnost čelí klesající poptávce po zboží, zejména na klíčovém čínském trhu. V prvním kvartálu roku 2024 totiž Burberry zaznamenala pokles tžeb o 21%. Jeho úkolem bude nejen přivést firmu zpátky do hledáčku spotřebitelů, ale také implementovat novou obchodní a marketingovou strategii.

S ročním základním platem přesahujícím 35 milionů korun bez bonusů bude Schulman pověřen několika klíčovými úkoly. Mezi ně patří snižování nákladů, rebalancování produktového portfolia směrem k oblečení pro každodenní nošení a přepracování marketingové strategie.

Schulman ve svém prohlášení zdůraznil původní poslání Burberry - chránit lidi před nepřízní počasí. Toto dědictví považuje za aktuálnější než kdy jindy, což naznačuje možný směr, kterým by mohl značku vést.