Jak na efektivní služební volání? Zjistěte jak vybrat pracovní telefon
Efektivní firemní volání se opírá nejen o spolehlivé služební telefony, ale o celý systém, který hovory zajišťuje. Spousta firem dnes upřednostňuje VoIP telefonii nejen z důvodu úspor a snadné škálovatelnosti. Jak vybrat ideální IP telefony a další zařízení pro služební účely?
Pořizujete pracovní IP telefony nebo nové telekonferenční přístroje? S výběrem vám poradí NFON, poskytovatel vyspělého systému cloudové telefonie Cloudya a souvisejícího hardwaru.
Co umí moderní služební VoIP telefony, jako například Yealink W56H
Současné pracovní IP telefony se vzhledem prakticky neliší od těch běžných. Zaměřují se na snadné použití, podporují produktivitu svých majitelů a zajišťují zabezpečené hovory s kvalitním zvukem. Členové týmů je mohou používat v kanceláři, doma i na služebních cestách: stačí jen být v dosahu internetu.
Jedním z profesionálních služebních IP telefonů je Yealink W56H. Tento bezdrátový handset s barevným displejem a nabíjecí základnou se hodí pro firmy, které potřebují v každém okamžiku odbavovat větší množství hovorů. Vysokokapacitní baterie vydrží až 30 hodin aktivního používání a až 400 hodin v režimu standby. Čistý a kvalitní zvuk zajišťuje technologie HD Voice. Yealink W56H připojíte k bezdrátové VoIP základně Yealink DECT, která obslouží až 5 handsetů současně.
Co je konferenční telefon a jak vybrat nejlepší pracovní telefon?
Konferenční telefony vám dovolí pohodlně pořádat telefonní konference v meetingové místnosti i z domu. Obsahují jeden, či více reproduktorů a mikrofony. Různé modely těchto telefonů se mezi sebou liší funkcemi i velikostí místnosti, kterou zvládnou obsloužit.
Některé umí například potlačovat hluk a rušení mobilním signálem. Mohou obsahovat displej či přenosné mikrofony, které bezdrátově komunikují se stanicí. Větší modely se napevno umisťují do konferenčních místností, ty menší slouží jako přenosná konferenční zařízení do USB. Některé telefony tohoto typu komunikují přes Wi-Fi či DECT standard pro bezdrátovou telefonii.
Jaký systém potřebujete k IP telefonům?
O provoz IP telefonů se stará VoIP systém, který zajišťuje hovory a plní další důležité úkoly. Cloudya od NFONu funguje na bázi cloudu, vaše firemní data střeží bezpečné úložiště. S tímto systémem nemusíte nakupovat žádný speciální hardware: stačí si vybrat IP telefony, odborníci z NFONu vše zprovozní a vy můžete začít volat.
Cloudya i jiné VoIP systémy zahrnují i takzvané softphony: virtuální telefony, s nimiž voláte přímo z počítače. K nim potřebujete pouze sluchátka nebo reproduktory a mikrofon v notebooku. Kromě hovorů zvládá systém od NFONu například také sdílení obrazovky, chytré přesměrování hovorů i pořádání audiokonferencí. Náročným zákazníkům nabízí rozšiřující moduly s pokročilými možnostmi – šitými na míru specifickým oborům.
Služební či pracovní telefony vybírejte tak, aby se vám s nimi především komfortně pracovalo. S VoIP telefonií v dlouhodobém horizontu ušetříte a vaši zaměstnanci mohou efektivněji komunikovat. Jako optimální komplexní VoIP řešení můžete zvolit například cloudový telefonní systém Cloudya od NFONu.