Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Ekonomická migrace a peníze

Svého Ukrajince si važte a rozmazlujte ho, protože kdo už se vydal na cestu za lepším, nemusí u nás skončit.

Ekonomická migrace a peníze
ilustrační foto | Tomáš Novák týdeník HROT

Přestaňme na chvíli myslet na to, že se ve Střední Asii vaří migrační krize, a začněme přemýšlet o tom, jaké jsou důsledky pohybu pracovních sil přicházejících nebo odcházejících veskrze legálně, v souladu s představami a nařízeními. Prudká změna často vyvolává nezamýšlené důsledky.

Vezměme si akutní nedostatek řidičů nákladních aut a dodávek v Británii. Dlouhodobý problém, jenž se netýká jen ostrovního království, od letošního ledna přerostl do akutní fáze. Důvodem bylo zpřísnění předpisů pro zaměstnávání lidí z členských zemí Evropské unie. To, co dřív šlo řešit jedním telefonátem zprostředkovatelské agentuře ve Varšavě nebo v Bukurešti, která dodala chybějící řidiče, je dnes na dlouhé lokte.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit