Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Drahý odchod Škodovky z Ruska

Největší tuzemská automobilka minulý týden zveřejnila výsledky hospodaření za loňský rok, v nichž mimo jiné vyčíslila účet za ukončení byznysu v Rusku

Drahý odchod Škodovky z Ruska
ilustrační foto | Tomáš Novák, týdeník Hrot

Podle vyjádření Škoda Auto Group přišla kvůli roztržce s Moskvou zhruba o sedmnáct miliard korun. Konec podnikání na východním trhu byl také jednou z hlavních příčin poklesu zisku Škodovky. Provozní zisk automobilky se loni snížil o 42 procent zhruba na patnáct miliard korun.

Zisk po zdanění klesl o 53 procent na deset miliard korun. Podle předsedy představenstva Klause Zellmera byla vysoká ztráta v Rusku způsobena nutností udržovat tamní obchodní síť i výrobní závody, i když už automobilka vozy nevyráběla ani neprodávala. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit