Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Dědička pro zlé časy

Generální ředitel luxusního koncernu LVMH Bernard Arnault, čerstvě nejbohatší muž planety, dosadil minulý týden svou dceru Delphine do vedení módní značky Dior v rámci reorganizace největší světové luxusní skupiny

Dědička pro zlé časy
Bernard a Delphine Arnaultovi | Profimedia.cz

Pietro Beccari, který řídil Dior od roku 2018, bude novým výkonným ředitelem značky Louis Vuitton, nejsilnějšího brandu koncernu. Arnaultovi je 73 let a zjevně se těší na to, až svým lidem předá vedení skupiny, z níž je dnes nejhodnotnější společnost v Evropě.

Naneštěstí se tak děje ve chvíli, kdy sektor luxusního zboží trpí obavami z nejisté budoucnosti. Po­dle zprávy společnosti McKinsey musí celý sektor pro letošní rok počítat s radikálně sníženým tempem růstu zisku – a v subsektoru luxusního oblečení by dokonce mělo dojít na nevídanou věc: zisky by se měly meziročně snížit. 

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit