Nová generace systémů od společnosti SAP má řetězci Datart ze skupiny HP Tronic umožnit rychleji doručovat zboží a lépe plánovat
Když máte obrat přes 25 miliard korun, zaměstnáváte více než tři tisíce lidí a ročně obsloužíte kolem osmi milionů zákazníků, patříte logicky k největším firmám v Česku. A také žonglujete s obrovským množstvím dat, která mohou mít cenu zlata. Jen je musíte dokázat probrat, roztřídit a využít. Český retailový gigant HP Tronic, pod nějž spadají značky Datart, Euronics nebo i síť hotelů a wellness resortů, se proto rozhodl přejít na systémy nové generace od společnosti SAP. Migrace systémů zabere dva roky a její součástí bude více než pět terabitů dat.
„Abychom dokázali dlouhodobě růst a nabídnout zákazníkům co nejlepší servis, musíme přemýšlet několik let do budoucna. Pro byznys bude čím dál zásadnější umět rychle reagovat a pracovat s daty napříč různými odděleními ve firmě, abychom měli neustálý přehled,“ říká Karel Ročák, ředitel ICT společnosti HP Tronic. A dodává: „Díky tomu budeme mít možnost lépe se rozhodovat a nabízet zákazníkům personalizovanou nabídku.“
Pokud jste například v Datartu už někdy nakupovali, tušíte, jak intenzivní může komunikace s obchodníkem být. Nové systémy by ji měly zpřehlednit a zdokonalit. HP Tronic si od přechodu na cloudové řešení od SAP podle Ročáka slibuje úsporu nákladů, ale také rychlejší plánování a doručování zboží zákazníkům.
Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot