Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Komentář: Churavějící českou ekonomiku inflace opět negativně překvapila

Zejména inflační tlaky ve službách ukazují na další možný růst cen vyšší než jsou tři procenta. S příchodem nového roku a lednovým přeceněním cen soukromého sektoru by mohla inflace dále zvyšovat svoje tempo, píše v komentáři ekonom Kryštof Míšek.

Zejména inflační tlaky ve službách ukazují na další možný růst cen vyšší než jsou tři procenta. S příchodem nového roku a lednovým přeceněním cen soukromého sektoru by mohla inflace dále zvyšovat svoje tempo, píše v komentáři ekonom Kryštof Míšek.

Celý článek
0

Český Mediaboard dál expanduje. Po Slovensku vstupuje i do Polska a Chorvatska

„Chtěli bychom zopakovat to, co se nám podařilo v Česku či na Slovensku,“ říká Tomáš Berger, zakladatel a šéf Mediaboardu. 

Český Mediaboard dál expanduje. Po Slovensku vstupuje i do Polska a Chorvatska
Zakladatel a šéf Mediaboardu Tomáš Berger | foto: Mediaboard

Pokrývá monitoring médií ve více než 200 zemích světa a její služby využívají třeba Ikea, Rohlík nebo BMW. Česká technologická společnost Mediaboard vstoupila v roce 2018 s vlastní pobočkou na Slovensko, to jí ale nestačí. Teď je na řadě i Polsko a Chorvatsko. 

„Tyto země splňují kritéria, která jsou pro nás při expanzi důležitá. Konkurenční prostředí tam není zdravé, v Polsku dokonce vládne monopol. Zároveň současní hráči nepřinášejí žádné zásadní inovace a vývoj produktů stagnuje. Do těchto zemí vstupujeme, stejně jako v minulosti v Česku i na Slovensku, s cílem narušit zaběhlé pořádky a rozhýbat zkostnatělý trh,“ říká Tomáš Berger, zakladatel a šéf Mediaboardu. 

Nabídka Mediaboardu tak bude na obou trzích stejná jako v Česku. Kromě tradičního monitoringu médií budou tamní zákazníci moci využít například publikační platformu určenou ke komunikaci s novináři.

Nové trhy nebude společnost řídit z Česka, budou totiž fungovat jako samostatné firmy s vlastním managementem. Polskou pobočku, která se otevřela na začátku září, řídí Marcin Szczupak. Petar Ćuk pak hodlá chorvatskou pobočku nastartovat v polovině téhož měsíce, tedy již za několik dnů.

„Chtěli bychom zopakovat to, co se nám podařilo v Česku či na Slovensku. Tedy rychle se stát nejsilnějším hráčem na trhu. Tato lokální prvenství však nevnímáme jako konečný cíl, ale jako prostředek k tomu patřit do top 5 největších poskytovatelů mediálního monitoringu a media intelligence služeb na světě,“ doplňuje Berger.

Mediaboard vznikl v roce 2015. Jeho cílem je poskytnout českému PR prostředí moderní nástroje pro analýzu a práci s daty. Mediaboard se dva roky po sobě umístil mezi padesáti nejrychleji rostoucími technologickými firmami ve střední Evropě a získal ocenění Deloitte Technology Fast 50. Jeho nástroje real-time monitoringu umožňují analýzy výstupů, e-mailové reporty, statistiky i monitoring sociálních sítí.