Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Byla nebyla jedna očkovací kampaň

Experti na komunikaci a PR zahájili minulý týden hackathon, ne nepodobný tomu, který uspořádali IT dobrovolníci, když se stát chystal utratit za e-shop na prodej dálniční známky 400 milionů.

Jen tentokrát nejde ani tak o to, že by stát chtěl vypláznout za kampaň, která by měla přesvědčovat o výhodách očkování skeptickou část veřejnosti (a ta není malá), nehorázné peníze, jako spíš o to, že ministerstvo zdravotnictví neumí smysluplně utratit ani ty, které by mělo. Impulzem k sešikování marketingových dobrovolníků byl otřesný inzerát s injekční stříkačkou. A také tendr na komunikační strategii, v jehož zadání chyběla právě klíčová podpora očkování. 

Iniciativa expertů nazvaná Cesta ven chce návrh kampaně a její kreativní řešení předat v půlce ledna státu i firmám, které o ni budou mít zájem, zdarma. To je jistě dobrá zpráva a my budeme doufat, že to nedopadne jako s tím dálničním e-shopem. A nakonec zdá se, že se „pochlapilo“ i ministerstvo zdravotnictví. Vytvořilo nový dokument, na jehož základě chce vyhlásit nové výběrové řízení, a ten už má hlavu a patu. Zároveň začalo pracovat s dobrovolníky, kteří mu chtějí ukázat cestu „ven“ z průšvihu.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit