Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Beko pomáhá po povodních

Po nedávných ničivých povodních v České republice se společnost Beko rozhodla nabídnout pomoc domácnostem postiženým touto přírodní katastrofou. Beko poskytuje bezplatné výjezdy servisních techniků a odborné konzultace majitelům svých elektrospotřebičů, kteří se potýkají s následky záplav.

Beko pomáhá po povodních
Beko pomáhá po povodních | www.beko.cz

Jan Krejčíř, marketingový ředitel společnosti Beko, k tomuto kroku v tiskové zprávě uvedl: „Uvědomujeme si, jak těžké je pro rodiny vrátit se po povodních zpět do normálního života. Proto nabízíme pomoc s našimi elektrospotřebiči, abychom tuto cestu co nejvíce ulehčili.“

Odborníci z Beko doporučují následující kroky při návratu do zaplavené domácnosti:
Nepřipojovat spotřebiče ihned do elektrické sítě.
Kontaktovat odborníka, který provede kontrolu spotřebičů.
Zvážit opravu nebo výměnu nevratně poškozených spotřebičů.
Beko zajišťuje servis svých elektrospotřebičů jak v záruční době, tak i po jejím uplynutí. Zákazníci mohou kontaktovat bezplatnou zákaznickou linku na čísle 800 350 333, která je k dispozici denně od 8 do 17 hodin. Servisní technici jsou připraveni vyrazit kamkoli po České republice.
V rámci této iniciativy Beko nabízí:
Bezplatné výjezdy servisních techniků.
Slevy na případné náhradní díly.
Odborné poradenství ohledně správného vysušení a uvedení spotřebičů zpět do provozu.