Globální investiční kanonáda Saúdské Arábie končí, tamní fond PIF bude aktivní na domácí půdě

Saúdskoarabský státní investiční fond (PIF) plánuje razantně omezit podíl svých mezinárodních investic a ukončit období multimiliardových globálních výdajů.

Saúdskoarabský státní investiční fond (PIF) plánuje razantně omezit podíl svých mezinárodních investic a ukončit období multimiliardových globálních výdajů.

Celý článek
0

Komentář: V případě, že Čína napadne Tchaj-wan, dojde ke globální krizi velkého rozměru

Finanční krize v roce 2008 by byla ve srovnání s děním okolo Tchaj-wanu jen „slabým čajíčkem“, píše ekonom Kryštof Míšek.

Finanční krize v roce 2008 by byla ve srovnání s děním okolo Tchaj-wanu jen „slabým čajíčkem“, píše ekonom Kryštof Míšek.

Celý článek
0

Komentář: Skrytá hrozba pro Evropu. Levná IoT zařízení z Asie jsou tikající bomba

Používané taktiky, jako je vkládání výbušnin a přepadávání dodavatelských řetězců, nejsou zcela nové. I tak to vyvolává obavy ohledně bezpečnosti osobních zařízení a možností jejich zneužití k budoucím útokům, píše expert na kyberbezpečnost Jan Bufka.

Používané taktiky, jako je vkládání výbušnin a přepadávání dodavatelských řetězců, nejsou zcela nové. I tak to vyvolává obavy ohledně bezpečnosti osobních zařízení a možností jejich zneužití k budoucím útokům, píše expert na kyberbezpečnost Jan Bufka.

Celý článek
0

Bank of America se stala sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2026

Bank of America (BofA) se stala partnerem FIFA a bude sponzorovat mistrovství světa ve fotbale v roce 2026, které se bude konat v USA, Kanadě a Mexiku. Finanční gigant se tak spojí s jednou z nejsledovanějších sportovních událostí na světě.

Bank of America se stala sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2026
Bank of America bude sponzorovat MS ve fotbale v roce 2026 | Foto: Shutterstock

Informaci přinesla agentura Reuters, podle níž může být sponzoring sportovních událostí pro společnosti plodnou marketingovou taktikou. Umožňuje jim totiž oslovit širší publikum a výrazně ovlivnit povědomí o svých značkách. Odpovědný přístupu banky k práci s komunitou, tvorbě programů pro mládež a iniciativ v oblasti finančního vzdělávání je navíc v souladu se závazkem FIFA rozvíjet fotbal a zároveň pozitivně ovlivňovat lidi po celém světě. Druhý největší americký věřitel tak bude vůbec prvním globálním sponzorem FIFA v bankovní kategorii, byť má asociace podobné partnerství například s gigantem v oblasti zpracování plateb Visa. 

„Jsme nesmírně rádi, že můžeme přivítat Bank of America jako globálního sponzora tohoto přelomového mistrovství světa ve fotbale. Závazek Bank of America angažovat se v komunitách na domácí i celosvětové úrovni se shoduje s našimi cíli na turnaji i mimo něj, zatímco její podpora FIFA na mezinárodní úrovni je pro naši organizaci významným milníkem, protože i nadále sloužíme naší hře ve prospěch celého světa,“ cituje BofA ve svém prohlášení slova prezidenta FIFA Gianni Infantino.  

A předseda představenstva a generální ředitel Bank of America Brian Moynihan dodává, že fotbal spojuje svět jako žádný jiný sport. „Toto mistrovství je obrovskou příležitostí k oslavě snahy o dokonalost a toho, jak se staráme o naše klienty, spoluhráče a komunity, kterým sloužíme v USA i po celém světě.“ 

Mistrovství světa ve fotbale v roce 2026 nabídne 104 zápasů a 48 zúčastněných týmů, což je výrazně více než při posledním vrcholném střetnutí v Kataru v roce 2022, kdy 32 týmů odehrálo 64 zápasů. Pořádat ho budou společně Spojené státy, Kanada a Mexiko. Z 16 hostitelských měst se jich 11 nachází v USA.