Znepokojení v Pekingu: Číně se nelíbí Putinovo strašení jadernými zbraněmi a nová ruská doktrína

Nejsilnější spojenec Ruska v probíhajícím konfliktu na Ukrajině není nadšen ze změny jaderné doktríny, kterou podepsal Putin. Rusku nová strategie umožňuje použít jaderné zbraně i proti Ukrajině, která žádné nemá.

Nejsilnější spojenec Ruska v probíhajícím konfliktu na Ukrajině není nadšen ze změny jaderné doktríny, kterou podepsal Putin. Rusku nová strategie umožňuje použít jaderné zbraně i proti Ukrajině, která žádné nemá.

Celý článek
0

Proč nehubnete? Tukové buňky si „pamatují“ obezitu a vracejí se k ní, zjistili vědci

„Je možné, že neschopnost udržet si váhu není pouze otázkou vůle, ale je způsobena buněčnou pamětí,“ zaznívá od odborníků.

„Je možné, že neschopnost udržet si váhu není pouze otázkou vůle, ale je způsobena buněčnou pamětí,“ zaznívá od odborníků.

Celý článek
0

Udržitelnost musí jít stranou. Generace Z nakupuje na Temu jako šílená

Kdo nenakupuje na Temu, jako by nežil. Platí to pro mladé lidi z generace Z, pro něž je aplikace tohoto nákupního tržiště tak nepostradatelná, že ve staženích poráží i sociální síť TikTok. Čínská nákupní platforma je přitom známá svými nekvalitními produkty a podle expertů je rovněž bezpečnostní hrozbou.

Kdo nenakupuje na Temu, jako by nežil. Platí to pro mladé lidi z generace Z, pro něž je aplikace tohoto nákupního tržiště tak nepostradatelná, že ve staženích poráží i sociální síť TikTok. Čínská nákupní platforma je přitom známá svými nekvalitními produkty a podle expertů je rovněž bezpečnostní hrozbou.

Celý článek
0

Bank of America se stala sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2026

Bank of America (BofA) se stala partnerem FIFA a bude sponzorovat mistrovství světa ve fotbale v roce 2026, které se bude konat v USA, Kanadě a Mexiku. Finanční gigant se tak spojí s jednou z nejsledovanějších sportovních událostí na světě.

Bank of America se stala sponzorem mistrovství světa ve fotbale 2026
Bank of America bude sponzorovat MS ve fotbale v roce 2026 | Foto: Shutterstock

Informaci přinesla agentura Reuters, podle níž může být sponzoring sportovních událostí pro společnosti plodnou marketingovou taktikou. Umožňuje jim totiž oslovit širší publikum a výrazně ovlivnit povědomí o svých značkách. Odpovědný přístupu banky k práci s komunitou, tvorbě programů pro mládež a iniciativ v oblasti finančního vzdělávání je navíc v souladu se závazkem FIFA rozvíjet fotbal a zároveň pozitivně ovlivňovat lidi po celém světě. Druhý největší americký věřitel tak bude vůbec prvním globálním sponzorem FIFA v bankovní kategorii, byť má asociace podobné partnerství například s gigantem v oblasti zpracování plateb Visa. 

„Jsme nesmírně rádi, že můžeme přivítat Bank of America jako globálního sponzora tohoto přelomového mistrovství světa ve fotbale. Závazek Bank of America angažovat se v komunitách na domácí i celosvětové úrovni se shoduje s našimi cíli na turnaji i mimo něj, zatímco její podpora FIFA na mezinárodní úrovni je pro naši organizaci významným milníkem, protože i nadále sloužíme naší hře ve prospěch celého světa,“ cituje BofA ve svém prohlášení slova prezidenta FIFA Gianni Infantino.  

A předseda představenstva a generální ředitel Bank of America Brian Moynihan dodává, že fotbal spojuje svět jako žádný jiný sport. „Toto mistrovství je obrovskou příležitostí k oslavě snahy o dokonalost a toho, jak se staráme o naše klienty, spoluhráče a komunity, kterým sloužíme v USA i po celém světě.“ 

Mistrovství světa ve fotbale v roce 2026 nabídne 104 zápasů a 48 zúčastněných týmů, což je výrazně více než při posledním vrcholném střetnutí v Kataru v roce 2022, kdy 32 týmů odehrálo 64 zápasů. Pořádat ho budou společně Spojené státy, Kanada a Mexiko. Z 16 hostitelských měst se jich 11 nachází v USA.