Procter & Gamble vsází na čínský TikTok: Recept na oživení čínských tržeb
Procter & Gamble (P&G) přeřazuje na čínském trhu na vyšší rychlost. Gigant spotřebního zboží přesouvá své úsilí na Douyin, čínskou obdobu TikToku, aby zabránil dalšímu propadu tržeb v zemi, která ještě nedávno představovala jeho růstový motor. Tato platforma, kde se prolínají e-commerce a živé vysílání, se ukazuje jako klíčová pro oslovení čínských zákazníků, jejichž nákupní návyky se rychle mění.
Procter & Gamble (P&G) přeřazuje na čínském trhu na vyšší rychlost. Gigant spotřebního zboží přesouvá své úsilí na Douyin, čínskou obdobu TikToku, aby zabránil dalšímu propadu tržeb v zemi, která ještě nedávno představovala jeho růstový motor. Tato platforma, kde se prolínají e-commerce a živé vysílání, se ukazuje jako klíčová pro oslovení čínských zákazníků, jejichž nákupní návyky se rychle mění.