Škoda zvažuje uvedení Enyaq na rostoucí trh s elektromobily
Indie se stává klíčovým trhem pro českou automobilku Škoda Auto.
Indie se stává klíčovým trhem pro českou automobilku Škoda Auto.
Rychlá expanze čínských výrobců čím dál více znepokojuje tradiční automobilky po celém světě. Panují obavy, že levné čínské automobily zaplaví trhy na úkor domácí produkce.
Rychlá expanze čínských výrobců čím dál více znepokojuje tradiční automobilky po celém světě. Panují obavy, že levné čínské automobily zaplaví trhy na úkor domácí produkce.
Nejlepší by bylo snažit se vyjednat dlouhodobou obchodní dohodu s Čínou a přijít s výraznější deregulací evropského hospodářství, která by napomohla zvýšit konkurenceschopnost domácího průmyslu, nabádá ve svém komentáři Kryštof Míšek, hlavní ekonom Argos Capital.
Nejlepší by bylo snažit se vyjednat dlouhodobou obchodní dohodu s Čínou a přijít s výraznější deregulací evropského hospodářství, která by napomohla zvýšit konkurenceschopnost domácího průmyslu, nabádá ve svém komentáři Kryštof Míšek, hlavní ekonom Argos Capital.
Americký výrobce elektromobilů Fisker v pondělí požádal o bankrotovou ochranu, zkrachovalo mu totiž jednání o investici s velkou automobilkou. Jde o nelichotivý příběh nenaplněných ambicí i vlivu, jaký mohou mít „obyčejní“ influenceři.
Americký výrobce elektromobilů Fisker v pondělí požádal o bankrotovou ochranu, zkrachovalo mu totiž jednání o investici s velkou automobilkou. Jde o nelichotivý příběh nenaplněných ambicí i vlivu, jaký mohou mít „obyčejní“ influenceři.
Akcionáři rovněž schválili návrh na přesunutí právního sídla společnosti z Delawaru do Texasu a další návrhy.
Akcionáři rovněž schválili návrh na přesunutí právního sídla společnosti z Delawaru do Texasu a další návrhy.
„Tak nám zradili Ferdinanda,“ chtělo by se říct. Ale je to skutečně zrada? Nová hybridní 911 je evoluce. Navíc s příslibem, že plně elektrická ani nikdy nebude. Nebo ano?
„Tak nám zradili Ferdinanda,“ chtělo by se říct. Ale je to skutečně zrada? Nová hybridní 911 je evoluce. Navíc s příslibem, že plně elektrická ani nikdy nebude. Nebo ano?
Čína má přes stovku automobilových značek. Teď se trh konsoliduje na dvacet až třicet aktivních hráčů.
Čína má přes stovku automobilových značek. Teď se trh konsoliduje na dvacet až třicet aktivních hráčů.