Sapeli: Pandemie krizi v oboru nepřinesla, prodáváme víc než v předchozích letech
Pandemie krizi nepřinesla. Alespoň ne u výrobků potřebných k vybavení interiérů. Lidé strávili doma na home office spoustu času, velká část z nich za plný plat, a tak si daleko víc uvědomovali potřebu zmodernizovat svůj interiér. Těží z toho i domácí výrobce interiérových dveří Sapeli. Za první pololetí je ve všech ekonomických ukazatelích nad úrovní loňského roku i nad plánem. Za prvních šest měsíců tak firma vykázala tržby 472 milionů korun, a to je meziroční nárůst o tři procenta.
Pandemie krizi nepřinesla. Alespoň ne u výrobků potřebných k vybavení interiérů. Lidé strávili doma na home office spoustu času, velká část z nich za plný plat, a tak si daleko víc uvědomovali potřebu zmodernizovat svůj interiér. Těží z toho i domácí výrobce interiérových dveří Sapeli. Za první pololetí je ve všech ekonomických ukazatelích nad úrovní loňského roku i nad plánem. Za prvních šest měsíců tak firma vykázala tržby 472 milionů korun, a to je meziroční nárůst o tři procenta.