Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Změna po dekádách. NBA prodala vysílací práva na jedenáct let za dva biliony

Nový kontrakt se týká společností Walt Disney, NBC a Amazon. Vedení NBA naopak nepřijalo nabídku společnosti Warner Bros. Discovery

Změna po dekádách. NBA prodala vysílací práva na jedenáct let za dva biliony
NBA je ve Spojených státech jednou z nejžádanějších lig | Hrot24, vygenerováno v Midjourney

Basketbalová NBA na webu oznámila, že podepsala lukrativní jedenáctiletý kontrakt s třemi společnostmi o vysílacích právech. Podle agentury AP elitní basketbalová soutěž díky smlouvě, jež vstoupí v platnost v sezoně 2025/26, vydělá 76 miliard dolarů (1,8 bilionu korun).

Nový kontrakt se týká společností Walt Disney, NBC a Amazon. Vedení NBA naopak nepřijalo nabídku společnosti Warner Bros. Discovery na 1,8 miliardy ročně (422 miliard korun), což bude znamenat konec dlouholetého partnerství. Stanice TNT patřící pod Discovery vysílá NBA téměř čtyři desetiletí a po příští sezoně ji má vystřídat Amazon Prime Video.

Představitelé TNT v nesouhlasné reakci uvedli, že hodlají podniknout „patřičné kroky“. „Dorovnali jsme nabídku Amazonu, k čemuž jsme měli podle kontraktu právo, a jsme toho názoru, že nás NBA nemůže odmítnout,“ uvedla TNT Sports.

Nejlepší „balíček“ zápasů budou mít nadále televizní stanice ESPN a ABC patřící pod Disney, jež mají práva na finále play off a budou vysílat zhruba 80 utkání základní části. Až stovku duelů základní části uvidí fanoušci na NBC, na kterou se elitní basketbalová soutěž vrátí po dvou desítkách let, Amazon bude mít 66 zápasů.

„Naše nové globální mediální smlouvy maximalizují dosah a přístupnost zápasů NBA pro fanoušky ve Spojených státech a po celém světě,“ uvedl komisionář soutěže Adam Silver. „Tito partneři budou v příští dekádě distribuovat náš obsah na mnoha platformách a pomohou měnit fanouškovské zážitky,“ dodal.