Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Změna po dekádách. NBA prodala vysílací práva na jedenáct let za dva biliony

Nový kontrakt se týká společností Walt Disney, NBC a Amazon. Vedení NBA naopak nepřijalo nabídku společnosti Warner Bros. Discovery

Změna po dekádách. NBA prodala vysílací práva na jedenáct let za dva biliony
NBA je ve Spojených státech jednou z nejžádanějších lig | Hrot24, vygenerováno v Midjourney

Basketbalová NBA na webu oznámila, že podepsala lukrativní jedenáctiletý kontrakt s třemi společnostmi o vysílacích právech. Podle agentury AP elitní basketbalová soutěž díky smlouvě, jež vstoupí v platnost v sezoně 2025/26, vydělá 76 miliard dolarů (1,8 bilionu korun).

Nový kontrakt se týká společností Walt Disney, NBC a Amazon. Vedení NBA naopak nepřijalo nabídku společnosti Warner Bros. Discovery na 1,8 miliardy ročně (422 miliard korun), což bude znamenat konec dlouholetého partnerství. Stanice TNT patřící pod Discovery vysílá NBA téměř čtyři desetiletí a po příští sezoně ji má vystřídat Amazon Prime Video.

Představitelé TNT v nesouhlasné reakci uvedli, že hodlají podniknout „patřičné kroky“. „Dorovnali jsme nabídku Amazonu, k čemuž jsme měli podle kontraktu právo, a jsme toho názoru, že nás NBA nemůže odmítnout,“ uvedla TNT Sports.

Nejlepší „balíček“ zápasů budou mít nadále televizní stanice ESPN a ABC patřící pod Disney, jež mají práva na finále play off a budou vysílat zhruba 80 utkání základní části. Až stovku duelů základní části uvidí fanoušci na NBC, na kterou se elitní basketbalová soutěž vrátí po dvou desítkách let, Amazon bude mít 66 zápasů.

„Naše nové globální mediální smlouvy maximalizují dosah a přístupnost zápasů NBA pro fanoušky ve Spojených státech a po celém světě,“ uvedl komisionář soutěže Adam Silver. „Tito partneři budou v příští dekádě distribuovat náš obsah na mnoha platformách a pomohou měnit fanouškovské zážitky,“ dodal.