Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Týden v médiích XXVIII

Týden v médiích XXVIII
ilustrační foto | Shutterstock.com

TV Nova zdraží reklamu o osmnáct procent

Nova, jedna ze dvou největších komerčních televizí na tuzemském trhu, chystá na příští rok znatelné zdražení reklamy ve svém vysílání. „Vzhledem k rostoucí poptávce po komerčním prostoru a zároveň vyšším nákladům při výrobě pořadů jsme nuceni zvýšit průměrnou cenu pro klienty v roce 2024 o osmnáct procent,“ uvedl obchodní ředitel TV Nova Jan Ulrych. V letošním roce Nova zdražovala o dvanáct procent, loni taktéž o dvanáct procent, v roce 2021 to bylo o pět procent.

Obchodovat bude Nova nadále cílovou skupinu dospělých diváků od patnácti do 54 let. V obchodní politice na příští rok Nova zavede dva nové desetiprocentní příplatky – jednak za umístění reklamy ve svých pořadech, které označuje za prémiové, jednak za pozdní booking u objednávek přijatých víc než deset pracovních dní po vydání programu.

Nova, která patří do televizní grupy CME investiční skupiny PPF, loni navýšila tržby o patnáct procent na 7,1 mi­liardy korun a čistý zisk o šest procent na 1,1 miliardy. Největší část tržeb tvořily právě příjmy z vysílané reklamy, které stouply o necelá dvě procenta na 4,4 miliardy korun.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit