Televizní reklama na Primě podraží o dvacet dva procent
Mediální zastupitelství skupiny Prima Media Club zvýší v příštím roce ceny televizní reklamy v průměru o dvacet dva procent. V závislosti na objemu utracených peněz klienti budou platit meziročně o dvanáct až sedmnáct procent víc, dalších několik procentních bodů „udělají“ koeficienty závislé na denním pásmu, sezoně či stopážích spotů.
Ceny rádiové reklamy u Media Clubu vzrostou o sedm procent a internetová reklama v některých formátech podraží o pět až dvacet procent. Strategickou cílovou skupinou u televizních kampaní budou nově dospělí mezi osmnácti a šedesáti devíti lety (dosud to byla skupina patnáct až šedesát devět).
Media Club tak chce klientům umožnit oslovit dospělé publikum s vyšší kupní silou. „Cílíme primárně na diváky, kteří mohou legálně užívat všechny nabízené produkty, čímž chráníme nejen mladší diváky, ale i své zadavatele,“ uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Media Club kromě kanálů Primy obchodně zastupuje TV Óčko, TV Barrandov, Atmedia a Paramount Network.
Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot