Rána pro Zuckerberga. Metě hrozí kvůli reklamám obří pokuta

Sociální sítě Facebook, Instagram a Threads daly svým uživatelům na výběr. Buď povolíte personalizované reklamy, nebo zaplatíte měsíční poplatek a budete mít od reklam klid. Podle Evropské komise je to ale nepřijatelné a společnosti Meta hrozí pokutou.

Sociální sítě Facebook, Instagram a Threads daly svým uživatelům na výběr. Buď povolíte personalizované reklamy, nebo zaplatíte měsíční poplatek a budete mít od reklam klid. Podle Evropské komise je to ale nepřijatelné a společnosti Meta hrozí pokutou.

Celý článek
0

Komentář: Potvrzení i na špejli od jitrnice. EU se zřejmě rozhodla firmy regulacemi zlikvidovat

Různých ukazatelů a hodnocení budou vyžadovány od firem stovky a většina z nich to sama nezvládne. Poradenské firmy se již těší na byznys, který firmy připraví o obrovské sumy použitelné nejen na mzdy, ale především na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti.

Různých ukazatelů a hodnocení budou vyžadovány od firem stovky a většina z nich to sama nezvládne. Poradenské firmy se již těší na byznys, který firmy připraví o obrovské sumy použitelné nejen na mzdy, ale především na inovace a zvyšování konkurenceschopnosti.

Celý článek
0

Čeští vědci vyvíjí speciální mikroskopy, které by mohly pomoci porazit rakovinu

Světelné mikroskopy brněnské společnosti Telight umožňují zkoumat i živé organismy. „Můžeme tak dobře studovat, jaký vliv mají rakovinné organismy na ostatní buňky, jak se pohybují nebo jak svou hmotu při pohybu přelévají,“ vysvětluje ředitel firmy Petr Jaroš.

Světelné mikroskopy brněnské společnosti Telight umožňují zkoumat i živé organismy. „Můžeme tak dobře studovat, jaký vliv mají rakovinné organismy na ostatní buňky, jak se pohybují nebo jak svou hmotu při pohybu přelévají,“ vysvětluje ředitel firmy Petr Jaroš.

Celý článek
0

Týden v médiích XXIX

Týden v médiích XXIX
„Věřím, že máme zdravé jádro, a že se nám proto toto obtížné období podaří překonat a v brzkém horizontu se vrátíme k růstu a rozvoji,“ prohlásil Jaromír Soukup. | Profimedia.cz

Televizní reklama na Primě podraží o dvacet dva procent

Mediální zastupitelství skupiny Prima Media Club zvýší v příštím roce ceny televizní reklamy v průměru o dvacet dva procent. V závislosti na objemu utracených peněz klienti budou platit meziročně o dvanáct až sedmnáct procent víc, dalších několik procentních bodů „udělají“ koeficienty závislé na denním pásmu, sezoně či stopážích spotů.

Ceny rádiové reklamy u Media Clubu vzrostou o sedm procent a internetová reklama v některých formátech podraží o pět až dvacet procent. Strategickou cílovou skupinou u televizních kampaní budou nově dospělí mezi osmnácti a šedesáti devíti lety (dosud to byla skupina patnáct až šedesát devět).

Media Club tak chce klientům umožnit oslovit dospělé publikum s vyšší kupní silou. „Cílíme primárně na diváky, kteří mohou legálně užívat všechny nabízené produkty, čímž chráníme nejen mladší diváky, ale i své zadavatele,“ uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Media Club kromě kanálů Primy obchodně zastupuje TV Óčko, TV Barrandov, Atmedia a Paramount Network.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit