Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Týden v médiích XXIX

Týden v médiích XXIX
„Věřím, že máme zdravé jádro, a že se nám proto toto obtížné období podaří překonat a v brzkém horizontu se vrátíme k růstu a rozvoji,“ prohlásil Jaromír Soukup. | Profimedia.cz

Televizní reklama na Primě podraží o dvacet dva procent

Mediální zastupitelství skupiny Prima Media Club zvýší v příštím roce ceny televizní reklamy v průměru o dvacet dva procent. V závislosti na objemu utracených peněz klienti budou platit meziročně o dvanáct až sedmnáct procent víc, dalších několik procentních bodů „udělají“ koeficienty závislé na denním pásmu, sezoně či stopážích spotů.

Ceny rádiové reklamy u Media Clubu vzrostou o sedm procent a internetová reklama v některých formátech podraží o pět až dvacet procent. Strategickou cílovou skupinou u televizních kampaní budou nově dospělí mezi osmnácti a šedesáti devíti lety (dosud to byla skupina patnáct až šedesát devět).

Media Club tak chce klientům umožnit oslovit dospělé publikum s vyšší kupní silou. „Cílíme primárně na diváky, kteří mohou legálně užívat všechny nabízené produkty, čímž chráníme nejen mladší diváky, ale i své zadavatele,“ uvedl obchodní ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška. Media Club kromě kanálů Primy obchodně zastupuje TV Óčko, TV Barrandov, Atmedia a Paramount Network.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit