Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Týden v médiích X

Týden v médiích X
Hlavním televizním kanálem přední německé skupiny je ProSieben (zkráceně Pro 7). | Profimedia.cz

Český rozhlas slaví sto let rekordním podílem na trhu

Nejposlouchanějším celoplošným rá­diem v Česku zůstává Radiožurnál, s 882 tisíci posluchačů denně vlajková loď veřejnoprávního Českého rozhlasu. Následují komerční Impuls (699 tisíc), Evropa 2 (685 tisíc), Blaník (630 tisíc) a Frekvence 1 (458 tisíc). Nejposlouchanějšími nadregionálními stanicemi jsou sítě Hitrádio (445 tisíc) a Kiss (444 tisíc), mezi regionálními rádii vede Český rozhlas Brno (99 tisíc). Ukázala to nová data průzkumu poslechovosti Radioprojekt za uplynulý klouzavý půlrok, tedy čtvrté čtvrtletí 2022 a první čtvrtletí 2023.

Mezi obchodními sítěmi největší podíl na poslechovosti (40,8 procenta) udržel Media Club z mediální skupiny Prima. Druhý Český rozhlas (27,7 procenta) těsně předstihl Radiohouse (27,5 procenta). Podíl veřejnoprávního rádia je jeho dosavadním rekordem. „V měsíci, kdy slavíme sto let od spuštění rozhlasového vysílání, dosahují výsledky poslechovosti Českého rozhlasu i jeho jednotlivých stanic nejlepších čísel za poslední roky,“ pochvaluje si generální ředitel René Zavoral. „Kromě výsledků zpravodajských stanic mě těší i významné posílení poslechovosti Českého rozhlasu Dvojka a regionálních stanic, jejichž denní poslechovost je nejvyšší za posledních pět let.“ Rozhlasové vysílání v Česku završí sto let 18. května. Právě v tento den v roce 1923 začalo v českých zemích první pravidelné vysílání rozhlasu, tehdy Radiojournalu.

Hokejovou extraligu bude vysílat hlavně O2 TV

Českou hokejovou extraligu budou v následujících čtyřech letech vysílat komerční O2 TV a veřejnoprávní Česká televize. Uspěly v tendru na mediální práva na tuzemskou nejvyšší soutěž v hokeji pro sezony 2023/24 až 2027/28.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit