Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Tady něco smrdí

Pandemie pomohla Američanům objevit nový typ sociální fobie: strach ze zápachu vlastního domova

Tady něco smrdí
V Americe stoupl oproti roku 2020 razantně prodej osvěžovačů vzduchu, vonných svíček a dalších protiodérových produktů. | Shutterstock.com

Nemáme se čeho bát než strachu samotného, prohlásil slavně Franklin Delano Roosevelt uprostřed velké ekonomické krize. Jeho dnešní potomci s ním vášnivě nesouhlasí, ale zároveň mu dávají za pravdu.

Jde o to, že Američané začali během koronavirové pandemie páchnout. Nebo možná jim jen došlo, že páchnou; nebo si vlastní zápach možná jen představují, případně páchli vždycky, ale vědí o tom až dnes – no, nemají to zkrátka jednoduché.

Buď jak buď, prodej osvěžovačů vzduchu, vonných svíček a dalších proti­odérových produktů během loňského roku ve srovnání s rokem 2020 razantně stoupl. V případě osvěžovačů čítal meziroční nárůst prodeje deset procent, v případě vonných svíček hned třicet procent. Tak to alespoň uvádí tržní studie firmy IRI, již na začátku ledna citoval deník The Wall Street Journal. To je pozoruhodné hned z několika důvodů najednou.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit