Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Raška konsoliduje módu na síti

Skupina Natland koupila firmu Digital People, která stojí za značkami Bibloo a Urban Store

Raška konsoliduje módu na síti
Tomáš Raška | Tomáš Novák týdeník HROT

Skupina Natland Tomáše Rašky vystupuje z těsné škatulky specialisty na destress operace a development. Svědčí o tom první skutečně velká strategická akvizice, díky které si skupina upevňuje postavení předního hráče na poli tuzemské módy na internetu. Ke své společnosti Company New, která zastřešuje známé e-shopy Zoot a Different, přikoupila firmu Digital People. Ta stojí za značkami Bibloo a Urban Store.

Spojením vzniká celek, který na trhu operuje s potenciálem 200 milionů zákazníků, a to ve 14 zemích. Obrat nově vzniklé skupiny, která bude nabízet 350 světových značek, by měl překročit 1,5 miliardy korun.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit