Hrot24.cz
Raška konsoliduje módu na síti

Tomáš Novák týdeník HROT

Raška konsoliduje módu na síti

Skupina Natland koupila firmu Digital People, která stojí za značkami Bibloo a Urban Store

Pavel P. Novotný

Pavel P. Novotný

šéfreportér

Skupina Natland Tomáše Rašky vystupuje z těsné škatulky specialisty na destress operace a development. Svědčí o tom první skutečně velká strategická akvizice, díky které si skupina upevňuje postavení předního hráče na poli tuzemské módy na internetu. Ke své společnosti Company New, která zastřešuje známé e-shopy Zoot a Different, přikoupila firmu Digital People. Ta stojí za značkami Bibloo a Urban Store.

Spojením vzniká celek, který na trhu operuje s potenciálem 200 milionů zákazníků, a to ve 14 zemích. Obrat nově vzniklé skupiny, která bude nabízet 350 světových značek, by měl překročit 1,5 miliardy korun.

„Spojení znamená mimo jiné další rozvoj služeb založený na maximálním využívání kombinace online prodejních kanálů s kamennými výdejnami, kde si zákazník může módní kousky vyzkoušet a kterými konkurence nedisponuje. Zároveň představuje širší škálu možností spolupráce pro B2B partnery prostřednictvím marketplace,“ říká Tomáš Raška, zakladatel skupiny Natland.

Článek vyšel v tištěném vydání týdeníku Hrot.