Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Nečekaní vítězové krize

Češi se v karanténě změnili. Překvapení šéfové firem na výrobu plen či bazénů rekordně prodávají zboží.

Nečekaní vítězové krize
Albixonu se díky krizi začalo skvěle dařit. Lidé se hlásili z celé České republiky. Chtěli jak rodinné zahradní bazény, tak i bazény pro rekreační objekty. Nárůst poptávky ale zaznamenala firma také v zahraničí, největší zájem přišel z Německa. | Shutterstock.com

Zdeněk Vosolsobě, který se vypracoval z pozice IT manažera, usedl letos v lednu na post nového ředitele firmy Albixon. Když udeřila koronavirová stopka, která rozpoutala ekonomickou krizi, byl ve funkci teprve pár měsíců. Výhled, který před sebou jako nováček měl, nevypadal růžově. Jenže přišel zlom. Firma na výrobu bazénů se ocitla pod náporem zákazníků a počítá 200procentní nárůst poptávky. Je jedním z vítězů krize. 

Týdeník Hrot přináší příběhy firem, kterým se navzdory nebo spíše díky krizi začalo dařit. Jde velmi často o malé a nenápadné podniky, z nichž koronakrize udělala přes noc vycházející hvězdy.

Dovolená na zahradě

Albixon je příkladem firmy, která postupně rostla spolu s trhem. Češi roky bohatli, stavěli nové domy, chtěli bazény. Jakkoliv se mohlo zdát, že období ekonomické nejistoty jejich přemýšlení změní, opak byl pravdou. Krize s sebou přinesla totiž také omezení cestování a obavy lidí z nákazy je přiměly trávit léto na vlastní zahradě.  

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit