Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Měsíc v médiích IV

Měsíc v médiích IV
ilustrační foto | TV Nova

Prchal po deseti letech končí u Babiše

Marketér Marek Prchal a expremiér a neúspěšný finalista prezidentských voleb Andrej Babiš (ANO) po deseti letech ukončili spolupráci. Prchal to potvrdil webu Info.cz. Důvodem podle něj není výsledek prezidentských voleb, konec v marketingovém týmu hnutí ANO byl naplánován už před nimi. „Bylo to deset let, které jsou jednou za život,“ řekl pro Info.cz Prchal. „S Andrejem Babišem jsme se rozloučili a popřáli si hodně štěstí,“ dodal.

Prchala pár dní před druhým kolem prezidentských voleb ze svých řad vyloučilo sdružení reklamních profesionálů Art Directors Club Czech Republic (ADC). Babišovu kampaň před druhým kolem prezidentských voleb totiž považovalo za neetickou.

„Je pravda, že náš marketér kampaň úplně nezvládl. Úplně se nepovedl ten billboard, na kterém neměl být voják, ale generál a měl mluvit o míru. A ne o válce. Měli jsme se také víc držet hesla, že pomáhám lidem,“ řekl Babiš v rozhovoru pro Mladou frontu Dnes. Konkrétní jméno marketéra ale neuvedl. Ani hnutí ANO složení svého marketingového týmu pro prezidentskou kampaň nekomentovalo.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit