Volvo couvá od zásuvky. Automobilka zahazuje plány na plně elektrickou budoucnost

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

V reakci na zpomalující poptávku po elektromobilech, nedostatek cenově dostupných modelů a obchodní napětí mezi Evropou a Čínou oznámila automobilka, že i po roce 2030 bude nadále nabízet hybridní modely.

Celý článek
0

Mladí lidé nevěří ve vlastní bydlení. „Nezadlužíme se na celý život“

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Stále více mladých lidí považuje vlastnictví bydlení za méně důležité a preferuje jiné formy ubytování. Hypotéky a náklady spojené s vlastním bytem či domem je odrazují. „Takový závazek nám za to ani nestojí,“ uvedli v průzkumu.

Celý článek
0

Raiffeisenbank se ocitla ve zlaté ruské pasti

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Ruský soud zablokoval případný prodej Raiffeisen Bank International, ruské dceřiné firmy rakouské bankovní skupiny.

Celý článek
0

Měsíc v médiích

Měsíc v médiích
Paddy Considine a Milly Alcocková v seriálu Rod draka | HBO

Končí šest časopisů

Mediální dům Czech News Center redukuje své tištěné portfolio. Na papíře tak přestane vycházet šestice časopisů, konkrétně Moje psychologie, Moje zdraví, Dieta, F.O.O.D., Maminka a Těhule. Jde o tituly, které Czech News Center před šesti lety převzalo od Mladé fronty, vyjma Těhule, čtvrtletníku zdarma distribuovaného zejména do čekáren gynekologických ordinací. Obsah, který časopisy přinášely, má být dostupný už pouze na webu a budou ho připravovat menší redakce než dosud. Czech News Center mluví o „mikrotýmech“, které mají fungovat v „integrovaném newsroo­mu“ a nově už nebudou zodpovědné za konkrétní tituly, ale za tematické oblasti.

ilustrační foto
Archiv

Z titulů pro ženy, které Czech News Center vydává na papíře, zůstávají jen tematické odnože hlavních značek Blesk a Aha!, konkrétně časopisy zaměřené právě na ženy, na bydlení, recepty, hobby a křížovky. Kromě Blesku a Aha! mediální dům Czech News Center dál tiskne také deníky E15 a Sport nebo časopisy Reflex, Lidé a Země, ABC, Mateřídouška, Sluníčko, Computer či tradiční Svět motorů. 

Televizní reklama podraží

Největší tuzemské sdružení pro nákup reklamy Media Club, televize Nova i obchodní zastupitelství menších kanálů Atmedia příští rok zdraží televizní reklamu. Media Club v čele s televizí Prima v průměru o čtrnáct procent, Nova o dvanáct procent, Atmedia o patnáct procent.

Vydání

Celý článek je dostupný předplatitelům týdeníku Hrot

Máte účet?

Přihlásit