Hrotcast: Bude máslo za stovku? A proč doženeme Německo nejdřív za 50 let?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Česko nemůže závratně růst, když Německo ekonomicky neprospívá, říká známý ekonom Lukáš Kovanda v novém Hrotcastu. A jak je to se závislostí či nezávislostí na ruském plynu?

Celý článek
0

Kadmium a olovo v čokoládách Lindt? Švýcarský výrobce má v USA víc problémů

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Švýcarský výrobce čokolády Lindt čelí v USA žalobě, která zpochybňuje jeho tvrzení o prémiové kvalitě a bezpečnosti výrobků. Spor vyvolaly výsledky studie, jež odhalila přítomnost těžkých kovů v některých hořkých čokoládách značky.

Celý článek
0

Tykačova skupina Sev.en GI koupila dvě ocelárny Celsa v Británii a Skandinávii

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Český miliardář podniká hlavně v energetice a těžbě hnědého uhlí, ale také v realitách a financích. Ocelářství jeho skupina vnímá jako klíčový obor pro svůj další růst.

Celý článek
0

Hisense se stává novým sponzorem Realu Madrid

Čínský výrobce elektroniky Hisense oznámil v tiskovém prohlášení partnerství s jedním z nejslavnějších fotbalových klubů světa. Společnost Hisense se stane regionálním partnerem Realu Madrid ve Španělsku, Africe a na Středním východě na následující tři roky.

Hisense se stává novým sponzorem Realu Madrid
Hisense se stává novým sponzorem Realu Madrid | se souhlasem www.hisense.com

Slavnostní podpis smlouvy proběhl v sídle Realu Madrid za účasti Emilia Butragueña, ředitele institucionálních vztahů klubu, a Jerryho Liu, viceprezidenta Hisense International. 

V rámci této spolupráce plánují obě strany uvést na trh limitovanou edici 100palcového televizoru, který má fanouškům po celém světě nabídnout špičkovou kvalitu obrazu a zvuku.

Hisense, který byl také oficiálním partnerem UEFA EURO 2024, patří mezi přední světové výrobce televizorů. V roce 2023 a prvním čtvrtletí 2024 se umístil na druhém místě v celosvětových dodávkách televizorů a na prvním místě v segmentu 100palcových televizorů.

Real Madrid, klub se 122letou historií, je držitelem rekordních 15 titulů v evropských pohárech ve fotbale a 11 v basketbalu. S více než 583 miliony sledujícími na sociálních sítích patří mezi nejpopulárnější sportovní kluby na světě. Podle žebříčku Brand Finance je Real Madrid již třetím rokem po sobě nejsilnější fotbalovou značkou na světě.